REGULAMIN REALIZCJI WIZYT MEDYCYNY ESTETYCZNEJ , KOSMETOLOGII I KOSMETYKI

REGULAMINREALIZACJI WIZYT Med-beauty Grażyna Walkowicz

§1  POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej “Regulaminem”) określa zasady świadczenia i korzystania z usług Kliniki Med-beauty Grażyna Walkowicz , zwanej dalej Med-beauty
  2. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o Usługach lub Zabiegach, rozumie się przez to wszystkie usługi lub zabiegi świadczone przez pracowników Med-beauty na rzecz klientów w jego siedzibie.
  3. Klientem Med-beauty może być każda osoba pełnoletnia, osoba niepełnoletnia powyżej 13 roku życia posiadająca zgodę swojego prawnego opiekuna lub osoba niepełnoletnia poniżej 13 roku życia przebywająca w Med-beauty pod opieką swojego prawnego opiekuna lub osoby przez niego wyznaczonej.
  4. Skorzystanie z dowolnej Usługi jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.

§2 UMAWIANIE WIZYT

  1. Klient ma możliwość wcześniejszego umówienia wizyty telefonicznie,  mailowo i on-line. (Patrz strona www.med-beauty.pl)
  2. Zasady umawiania wizyt on-line regulują osobne zasady portalu Halo24.pl
  3. Med-beauty zastrzega sobie prawo pobierania zadatku przy rezerwacji wybranych Usług, zwłaszcza w przypadku klientów, którzy co najmniej 3 razy nie stawili się wcześniej na wizycie w umówionym terminie, lub 3 razy odwołali wizytę co najmniej 60 min przed wyznaczonym terminem.
  4. O zadatku i jego kwocie klient zostanie poinformowany przed umówieniem wizyty.
  5. Med-beauty zastrzega sobie prawo do odmowy umówienia wizyty i odmowy wykonania Usługi w przypadku klientów, którzy co najmniej 3 razy nie stawili się wcześniej na wizycie w umówionym terminie, lub 3 razy odwołali wizytę co najmniej 60 min przed wyznaczonym terminem.
  6. Klient, który nie płacił zadatku, może odwołać umówioną wizytę najpóźniej na 24 godziny przed jej terminem. Nieodwołanie wizyty lub odwołanie jej później niż na 24 godziny przed jej terminem będzie traktowane jak niestawienie się na wizycie w umówionym terminie.
  7. Klient, który wpłacił zadatek, może odwołać umówioną wizytę najpóźniej na 24 godzin przed jej terminem i odzyskać kwotę wpłaconego zadatku. Nieodwołanie wizyty lub odwołanie jej później niż na 24godzin przed jej terminem skutkuje zatrzymaniem zadatku przez Med-beauty. Nieodwołanie wizyty lub odwołanie jej później niż na 24 godziny przed jej terminem będzie traktowane jak niestawienie się na wizycie w umówionym terminie.
  8. Na umówioną wizytę należy przyjść punktualnie.
  9. W przypadku spóźnienia klienta Med-beauty zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania Usługi, o czym klient zostanie poinformowany przed przystąpieniem do jej wykonania. Za skróconą Usługę obowiązuje pełna odpłatność.
  10. W przypadku spóźnienia klienta Med-beauty zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Usługi, jeśli osiągnięcie pożądanego przez klienta efektu nie będzie możliwe
    w skróconym czasie. W tym przypadku Med-beauty zachowa ewentualny zadatek wpłacony wcześniej przez klienta.
  11. Jeżeli Med-beauty t odwoła umówioną wizytę, a został wpłacony zadatek, zostanie on zwrócony klientowi.
  12. Jeżeli wykonanie Usługi opóźni się z winy Salonu, Usługa nie zostanie skrócona.

§3 KWALIFIKACJA DO ZABIEGU

  1. W trosce o bezpieczeństwo klientów przed przystąpieniem do zabiegu pracownik przeprowadza wywiad, który ma na celu ustalić, czy nie istnieją przeciwwskazania do wykonania zabiegu.
  2. Klient zobowiązuje się do udzielenia lekarzowi ub kosmetologowi odpowiedzi zgodnych ze stanem faktycznym.
  3. Med-beauty nie ponosi odpowiedzialności za powikłania pozabiegowe lub działania niepożądane stosowanych preparatów, jeżeli nastąpią w konsekwencji zatajenia informacji o stanie zdrowia przez klienta.
  4. Med-beauty zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Zabiegu, jeśli pracownik przeprowadzający wywiad stwierdzi istnienie przeciwwskazań do jego wykonania.

§4 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych klientów jest Med-beauty Grażyna Walkowicz. Administrator przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umów (wykonania Usług) lub za zgoda przesyła informacje marketingowe.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest realizacja umowy.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania każdej umowy, a po jego zakończeniu przez czas wynikający z obowiązujących przepisów prawa lub do czasu przedawnienia roszczeń.
  4. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora, w tym w celu umawiania wizyt – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
  5. Dane osobowe klienta mogą podlegać profilowaniu. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  6. Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

§5 STANDARDY HIGIENICZNE

  1. Med-beauty ściśle przestrzega wymogów sanitarnych Sanepidu w zakresie utrzymania porządku i obowiązku dezynfekcji powierzchni.
  2. Stanowiska przeznaczone dla klientów są dezynfekowne po każdej wizycie.
  3. Pracownicy Med-beauty podczas wykonywania zabiegów używają rękawiczek jednorazowych, a jeżeli zabieg tego wymaga również maseczek jednorazowych.
  4. Narzędzia używane w Zabiegach są jednorazowe, narzędzia wielorazowe poddawane sterylizacji w autoklawie, który gabinet posiada na wyposażeniu.
  5. Do sterylizacji, dezynfekcji i czyszczenia używane są wyłącznie środki dopuszczone do stosowania w salonach beauty i placówkach medycznych.

§6 PŁATNOŚCI

  1. Klient ma możliwość płatności za Usługi w salonie gotówką, przelewem, kartą, Blikiem, bonem prezentowym zakupionym w Med-beauty.
  2. Zadatek należy uiścić przy pomocy płatności online wg wskazówek otrzymanych sms lub mailowo.
  3. Cennik Usług dostępny jest na stronie www.med-beauty.pl 
  4. Med-beauty zastrzega sobie prawo do dowolnego przyznawania rabatów.
  5. Rabaty i promocje nie łączą się, chyba, że regulamin promocji stanowi inaczej.

§7 BONY PREZENTOWE/VOUCHERY

Med-beauty prowadzi sprzedaż bonów i voucherów prezentowych, do realizacji których obowiązuje regulamin dostępny na stronie 

§9 REKLAMACJE

  1. Klientowi przysługuje prawo do reklamacji Usługi. Powinien to zrobić w ciągu maksymalnie 3 dni od jej wykonania lub wystąpienia powikłań wywołanych Zabiegiem.
  2. Reklamację należy złożyć na piśmie drogą mailową, osobiście w Med-beauty lub listem poleconym.
  3. Gabinet ma 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji.
  4. Klient ma prawo żądać zwrotu całości lub części kosztów Usługi albo wykonania nieodpłatnych poprawek jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną.
  5. W przypadku odpowiedzi odmownej, klient ma prawo odwołać się od tej decyzji w ciągu 14 dni kalendarzowych. Na rozpatrzenie odwołania Med-beauty ma 14 dni kalendarzowych.
  6. Klient nie ma prawa odmówić zapłaty za wykonaną Usługę.
  7. Med-beauty nie ponosi odpowiedzialności za powikłania, które wystąpią po poprawnie przeprowadzonym Zabiegu, poprzedzonym poprawnie przeprowadzonym wywiadem, w którym nie stwierdzono przeciwwskazań do wykonania Zabiegu.
  8. Med-beauty nie ponosi odpowiedzialności za powikłania powstałe w wyniku nieprzestrzegania zaleceń pozabiegowych.

§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, Cennika Usług i certyfikatów poświadczających umiejętności pracowników Med-beauty.
  2. W przypadku kwestii spornych nieuwzględnionych w Regulaminie zobowiązuje się do podjęcia próby polubownego ich rozwiązania.
  3. Med-beauty zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Informacja o zmianach zostanie opublikowana w mediach społecznościowych Kliniki i na jego stronie internetowej, co najmniej 14 dni kalendarzowych przed terminem, w którym zmiany zaczną obowiązywać.